Przełom roku to wysyp różnego rodzaju trendbooków i zestawień trendów na nadchodzący rok. Może się wydawać, że wszyscy naokoło już wiedza, jak będzie wyglądała przyszłość. Opowiemy o tym, jak przetrwać ten czas i wynieść z tej „gadaniny” coś wartościowego dla siebie czy swojej instytucji/organizacji.
W wystąpieniu Michała Szewczyka znajdziesz m.in.
- -przegląd najważniejszych trendów 2021
- -krytyczne spojrzenie na trendy i trendbooki: w jaki sposób podchodzić do tych treści i czy można traktować je poważnie?
- -selekcję wartościowych treści: na co zwracać uwagę przy wyborze trendbooków?
- -praktyczne wskazówki: w jaki sposób wykorzystać zdobytą „wiedzę”?
Ekspert: Michał Szewczyk, Innovation Expert
Gdyby tylko istniał taki zawód to byłbym profesjonalnym gdybaczem. Tak się jakoś porobiło, że bardzo lubię obserwować, analizować i wyłapywać sygnały zmian zachodzących na świecie i w zrachowaniach ludzi. Idealnie bo właśnie takiej wiedzy poszukują firmy i instytucje by zmienić swoje myślenie i spojrzeć na wyzwania przed jakimi stają z innej perspektywy. Poszukać nowych szans. Dlatego też, przez kilka lat zajmowałem się tworzeniem trendbooków dla różnych firm. Wykorzystywałem te materiały przy pracy projektowej i w tym celu długi czas poszukiwałem skutecznych narzędzi. Skończyło się na tym, że stworzyliśmy własne interpretacje różnych metod pracy z trendami. Natomiast pragmatyzm i chęć eksperymentowania sprawił że od pewnego czasu pracuje w banku.
Gdyby tylko istniał taki zawód to byłbym profesjonalnym gdybaczem. Tak się jakoś porobiło, że bardzo lubię obserwować, analizować i wyłapywać sygnały zmian zachodzących na świecie i w zrachowaniach ludzi. Idealnie bo właśnie takiej wiedzy poszukują firmy i instytucje by zmienić swoje myślenie i spojrzeć na wyzwania przed jakimi stają z innej perspektywy. Poszukać nowych szans. Dlatego też, przez kilka lat zajmowałem się tworzeniem trendbooków dla różnych firm. Wykorzystywałem te materiały przy pracy projektowej i w tym celu długi czas poszukiwałem skutecznych narzędzi. Skończyło się na tym, że stworzyliśmy własne interpretacje różnych metod pracy z trendami. Natomiast pragmatyzm i chęć eksperymentowania sprawił że od pewnego czasu pracuje w banku.