Media społecznościowe rozwijają się w tak dużym tempie, że część mniejszych, zwłaszcza początkujących przedsiębiorców i twórców decyduje się prowadzić jedynie swoje profile, rezygnując jednocześnie z prowadzenia swojej strony internetowej. Tymczasem prawidłowo zaprojektowana oraz zawierająca aktualne i odpowiednio przygotowane informacje strona jest ważnym kanałem komunikacji. W przypadku awarii jednego z mediów społecznościowych, pozwala być w kontakcie z odbiorcami. Im wyżej w wynikach wyszukiwania pojawi się Twoja strona, tym lepiej dla Ciebie jako jej właściciela/właścicielki - masz wtedy większy ruch organiczny (czyli ten pozyskany bezpłatnie) i wyższą rozpoznawalność, łatwiej Ci pozyskiwać nowych czytelników czy klientów. Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek i pozycjonowanie stron to z jednej strony temat, o którym większość z nas wie i który zna, a z drugiej - temat owiany tajemnicą i naszpikowany specjalistycznym słownictwem. Zapraszamy Cię na webinar i warsztaty pogłębiające, na którym uzupełnimy i usystematyzujemy Twoją wiedzę o tym, jak zadbać o dobre pozycjonowanie strony, jak analizować dane, by poprawić jej wyniki oraz przekażemy Ci wskazówki, które będziesz mógł/mogła zastosować od ręki.
Tematy, które poruszymy na webinarium i pogłębimy na warsztatach:
- - Wpływ wyszukiwarki Google na rynek
- - 5 czynników, które wpływają na ruch organiczny na stronie
- - Metoda działania robotów Google
- - Zmiany i rewolucje w Google, zmiany w branży SEO
- - Wpływ linków na pozycje w Google
- - Strategia SEO dla content-marketingu: Sprytne podejście do tworzenia treści, które trafiają tam, gdzie trzeba.
- - Wpływ treści na pozycjonowanie: Jakie materiały lubi Google?
- - Czynniki behawioralne w pozycjonowaniu, SEO a UX
Dla kogo:
- - Studenci, którzy założyli lub planują własną działalność, blog, ecommerce
- - Osoby myślące o założeniu własnej firmy, start-upowcy.
Po udziale w webinarze i warsztatach będzie umiał/a:
- - analizować wyniki SEO
- - unikać rozwiązań technicznych strony ograniczających jej widoczność
- - pozyskiwać linki do pozycjonowania
- - tworzyć treści optymalne dla SEO
Prowadzący:
Krzysztof Wałaszewski - od sześciu lata zajmuje się zwiększaniem widoczności portali w wyszukiwarkach internetowych. W swojej karierze miał okazje dostosowywać pod wymagania Google takie portale jak TVN.Zdrowie.pl, VirginMobile.pl, czy AliorBank.pl. W przeciągu ostatnich lat pozycjonował także dziesiątki innych znanych portali contentowe, softwrehouse’ów oraz serwisów e-commerce. W Artegence od dwóch lat zarządza działem SEO.
Jako specjalista SEO Krzysztof zajmuje się zarówno analizą techniczną serwisów, jak i tworzeniem strategii rozwoju treści na stronie oraz analityką ruchu. W swojej pracy łączy kompetencje technologiczne, redaktorskie i analityczne. Równolegle zdobywa nowe doświadczenie w dziedzinie UX design, czyli projektowania stron internetowych przyjaznych użytkownikom. Jest absolwentem podyplomowych studiów UX Design na SWPS oraz projektantem kilku portali internetowych.