Jak sztuczna inteligencja może pomagać w poszukiwaniach pracy?
Poszukiwanie pracy nie zawsze jest łatwym procesem, zwłaszcza kiedy chcemy znaleźć odpowiednie stanowisko dla siebie i odpowiadamy na różne ogłoszenia. Wiemy o tym, że dobrze jest się wyróżnić, dostosować swoją aplikację do ogłoszenia. Ale jak to zrobić odpowiednio w ograniczonym czasie? W trakcie webinaru porozmawiamy właśnie o tym.
Zaprezentujemy garść praktycznych wskazówek i narzędzi, które mogę pomóc w procesie poszukiwania pracy oraz przygotowania się do rozmów kwalifikacyjnych. Podczas spotkania przyjrzymy się temu, jak przy pomocy sztucznej inteligencji analizować ogłoszenia o pracę, jak łatwiej generować elementy CV oraz listu motywacyjnego. Wykorzystamy AI zarówno na etapie przygotowywania się do aplikacji, jak i samej rozmowy kwalifikacyjnej. Pokażę, w jaki sposób wykorzystać ChatGPT, Perplexity oraz Canva w celu łatwiejszego i bardziej efektywnego procesu poszukiwania pracy.
Obejrzyj webinar, szczególnie jeśli: - Szukasz pracy i chcesz znaleźć stanowisko dopasowane do swoich umiejętności i doświadczenia. - Interesuje Cię wykorzystanie nowoczesnych technologii, takich jak sztuczna inteligencja, w celu usprawnienia procesu aplikowania i przygotowania do rozmów kwalifikacyjnych. - Chcesz wyróżnić swoje aplikacje na tle innych kandydatów, zoptymalizować swoje CV oraz list motywacyjny. - Jesteś ciekawy_a, jak narzędzia takie jak ChatGPT, Perplexity czy Canva mogą wspomóc Twój proces poszukiwania pracy.
Tematy, które poruszymy: - Analiza ogłoszeń o pracę przy użyciu sztucznej inteligencji, aby znaleźć najbardziej odpowiednie oferty i kluczowe umiejętności wymagane przez pracodawców. - Praktyczne sposoby na wykorzystanie AI do generowania zawartości CV oraz listu motywacyjnego, które przyciągną uwagę rekruterów. -Przygotowanie się do rozmów kwalifikacyjnych
Po webinarze będziesz umiał_a: - Skutecznie analizować ogłoszenia o pracy za pomocą narzędzi AI, identyfikując kluczowe słowa i umiejętności wymagane do danego stanowiska. - Stosować AI do tworzenia i personalizacji zawartości CV oraz listu motywacyjnego, co zwiększy Twoje szanse na zauważenie przez pracodawców. - Przygotować zestaw potencjalnych pytań od rekruterów oraz odpowiedzi na nie wraz z ulepszeniem swojej techniki rozmowy.
Prowadzący: JAREK JARZĘBOWSKI - doświadczony HR-owiec, specjalizujący się w nowoczesnym, efektywnym biznesowo HR, biznesie i automatyzacji, budowaniu efektywnych zespołów oraz społeczności w świecie technologii. Pełni funkcję Head of Business&Automation Community, jest współtwórcą Konferencji LewniceHR oraz współprowadzącym Podcast Let's Try AI. W HR espresso odpowiada za strategię rozwoju, szkol
Projekt My Digital Life jest realizowany przez Fundację Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego ze środków Microsoft w ramach inicjatywy Philanthropies for Skills and Employability.